Перед тим, як доставити або відправити вам ваше замовлення, ми перевіряємо всі меблі на відсутність рекламації (заводський брак), після чого ми ретельно пакуємо ваше замовлення в щільну упаковку. Гарантія на всі меблі діє 24 місяці. Термін гарантії не залежить від того, хто виконує монтаж меблів - ви самостійно або наші професіонади. Рекламацію з вини заводу-виробника або перевізника ми усуваємо протягом 10 робочих днів.


Гарантійне обслуговування виконується при наявності товарного чека, виданого нашим інтернет-магазином.
Дуже важливо при отриманні замовлення в присутності кур'єра нашого інтернет-магазину або співробітника відділення Нової Пошти перевірити комплектацію і зовнішній вигляд меблів. Переконавшись у відсутності пошкодженнь (тріщини, подряпини, відколи й т.д.) та повної комплектації, поставте свій підпис в документах. Після того, як ви прийняли замовлення, претензії з цих питань не розглядаються.


Гарантійне обслуговування не виконується, якщо:

  • товар був придбаний не в нашому магазині (відсутність товарного чека або квитанції про оплату);
  • на меблях присутні сліди механічного пошкодження;
  • на меблях присутні сліди монтажу;
  • були порушені умови зберігання або експлуатації.

Якщо протягом гарантійного терміну сталася поломка меблів з вини заводу-виробника , то ремонт виконується за рахунок нашого інтернет-магазину . В іншому випадку - заміна проводиться за рахунок покупця. Якщо сталася поломка меблів за межами Києва та області, то необхідно відправити нам несправний елемент, який потребує заміни або ремонту.


Умови повернення чи обміна:

Покупець має право обміняти/повернути меблі протягом 14 днів. Обмін або повернення можливе, якщо:

  • товар не використовувався;
  • товар не був у монтажі;
  • товар має первинний зовнішній вигляд;
  • збережена цілісність упаковки;
  • є товарний чек, виданий нашим інтернет-магазином, або квитанція про оплату.

Більш детально про Повернення та обмін товару.